Thursday, May 28, 2009

Pembacaan Yang Masih Terbengkalai

Oleh kerana hambatan masa yang terlalu cepat, saya masih belum menghabiskan sebuah novel tulisan Ramlee Awang Murshid yang terbaru bertajuk "Mikhail". Namun, oleh kerana cinta dan minat saya terhadap buku, saya telah membeli beberapa buah buku baru seperti "Ali bin Abu Thalib", "Munajat Cinta I" dan "Mukjizat Cinta". Teringin sangat saya paparkan sinopsis buku-buku tersebut kepada para pengunjung blog saya ini, namun untuk berbuat demikian saya terpaksa menghabiskan pembacaan buku-buku tersebut.




Oleh yang demikian, saya berharap saya akan berkesempatan untuk menghabiskannya serta memberikan komentar terhadap buku-buku tersebut dalam blog saya ini. Sehingga saat itu, saya berharap para pengunjung blog saya akan terus bersabar menunggunya.

No comments: